Klient
SteamFresh
Rok

2017

Branża
Motoryzacyjna / MSP
Elementy
  • Marka
  • Print
  • Social Media

Oderwanie od klasycznej komunikacji wizualnej branży.

Podstawowe założeniem postawionym przed tworzeniem komunikacji marki SteamFresh było oderwanie od typowych dla tej branży kodów wizualnych nawiązujących bezpośrednio do czystości, wody, piany. Powodem oderwania od tych symboli był zupełnie inny model biznesowy stojący za nazwą firmy oraz chęć przedstawiania marki w sposób nowoczesny w zgodzie z aktualnymi trendami projektowania.

Na potrzeby marki zostało wykorzystane nawiązanie do pary poprzez zjawisko atmosferyczne jakim jest tornado. Tornado, podobnie jak para pod wysokim ciśnieniem skrywa moc. Moc skrywana w logo jest odnośnikiem w stronę usług oferowanych przez firmę.

Case Board

Motoryzacja, Pasja, Dbałość

Moc, Żywioł, Burza, Para

Ślepe uliczki projektu

W przypadku tego projektu dość istotne było zgłębienie tematu dotyczącego branży oraz poznanie granicznych możliwości zaprezentowania danej tematyki.

W przypadku myjni parowej dość łatwo można było błędnie odnieść się do skojarzeń dymu, kominów – tego chciałem uniknąć.

Logo

Kolorystyka

Bright Cerulean Blue

#1ea7e6

White

#ffffff

Raisin Black

#222222

Typografia

Ubuntu Bold

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Ubuntu Light

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Przykłady wykorzystania